Publikuar më: 13 Qershor, 2024

Shpallje Nr.344: – Pozicioni “Ekspert i jashtëm

Zmadho tekstin Zvogëlo tekstin

Shërbimi Social Shtetëror në bashkëpunim me ASET, Regione Marche dhe Regione Liguria, po zbaton projektin “EldEARLY- Improving the elderly care system in Albania”, financuar nga IADSA II/2023/01. Ky projekt ka në fokus përmirësimin e sistemit të shërbimeve për moshën e tretë në Shqipëri, duke qenë se sipas të dhënave të INSTAT numri i popullsisë së moshuar në Shqipëri ka ardhur gjithnjë e më shumë duke u rritur. Nisur nga kjo tendencë është shumë e nevojshme ofrimi i shërbimeve sociale alternative dhe gjithëpërfshirëse për të moshuarit, për të shmangur vetminë, izolimin social dhe fizik, për të nxitur përfshirjen sociale dhe mos institucionalizimi i tyre. Qëllimi i projektit është të forcojë veprimet në mbështetje të të moshuarve vulnerabël, të paraprijë situatat e rrezikut dhe nevojës dhe të përmirësojë sistemin e mirëqenies sociale në Shqipëri, duke stimuluar përfshirjen e autoriteteve vendore dhe të tretëve në zhvillimi i një sistemi përkujdesi inovativ dhe të integruar. Në kuadër të këtij projekti Shërbimi Social Shtetëror kërkon të rekrutojë:

(2) Ekspertë të jashtëm

Ekspertët e jashtëm do të rekrutohen për zbatimin e aktivitetit nr. 1 të projektit “Identifikimi i të moshuarve 65 + në Shqipëri”

Detyrat e ekspertit të jashtëm të projektit janë:

· Është përgjegjës për planifikimin e punës për mbledhjen e të dhënave për të moshuarit 65 + vjeç në Shqipëri;

· Koordinon punën me Drejtoritë Rajonale të SHSSH, pushtetin vendor ose struktura të tjera për mbledhjen e të dhënave;

· Krijon databazën e të dhënave për të gjithë Shqipërinë dhe përpunon të dhënat;

· Mban kontaktet me partnerët “Marche Region” dhe Liguria Region të cilët mbështesin realizimin e aktivitetit;

· Raporton në mënyrë të rregullt pranë Menaxherit të Projektit për ecurinë e realizimit të aktivitetit;

· Harton një raport përfundimtar për aktivitetin “Identifikimi i të moshuarve 65 + në Shqipëri”.

Kualifikimet dhe Eksperienca

· Diplomë universitare dhe studime pasuniversitare në shkenca ekonomike/ekzakte;

· Të paktën 3 vite eksperiencë profesionale;

· Njohuri shumë të mira në gjuhën italiane dhe/ose angleze (të shkruar dhe të folur);

· Të ketë njohuri të mira për analizën e të dhënave/kërkim shkencor;

· Të njohë mirë mënyrën e hartimit të raporteve dhe mbledhjes se dokumentacionit sipas standardeve të kërkuara dhe të jetë korrekt në ndarjen e informacioneve me partnerët e projektit;

· Aftësi të mira të komunikimit dhe punës në grup.

Procedura e Aplikimit

Kandidatët e interesuar duhet të dorëzojnë dokumentet e aplikimit si më poshtë:

· Kërkesë me shkrim;

· Curriculum vitae (CV) në formatin Europass;

· Letër motivimi;

· Fotokopje ID;

· Kopje e noterizuar e diplomave universitare;

· Kopje e noterizuar e librezës së punës ose dokument që vërteton eksperiencën në punë;

· Certifikata trajnimesh etj.

· Dëshmi penaliteti.

Kandidatët e interesuar duhet të dorëzojnë dokumentet e aplikimit deri më datë 13/07/2024, ora 14.00, në adresën: Shërbimi Social Shtetëror, Rruga e Durrësit, nr 83, Tiranë, Shqipëri”, si edhe në e-mail në adresën info@sherbimisocial.gov.al, duke qartësuar në subjekt pozicionin për të cilin po aplikoni.

Shënim: Vetëm kandidatët që plotësojnë kriteret do të njofton për vazhdimin e procedurës së rekrutimit.


Shërbime